molt be, que tinguis sort!!!
Espero llegir forces històries!!!I si descobreixes algun futur crack del futbol ens l'envies.Una a-barça-daQuim
molt be, que tinguis sort!!!
ResponEliminaEspero llegir forces històries!!!
ResponEliminaI si descobreixes algun futur crack del futbol ens l'envies.
Una a-barça-da
Quim